Monday, November 21, 2005

I Hate It When People Run From The Rain

Poem and photo by Anthony Reynolds (thanks, xxx)
I hate it when people run
From the rain
As if water would leave scars
Much less
Leave a stain

Across the street they go
In Tokyo
In Soho
And just what is it
That makes me walk so slow
That gives me the strength
To be
Soaked right on through
It's not the knowing of why it is they run
But of what it is they
Run
To

8 Comments:

Blogger ADERGHIL said...

I'm stealing this, it's beautiful!

8:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Είναι τυχαίο που από τότε που ανέβασες αυτό το post, δεν έχει σταματήσει να βρέχει?!!!
;-)

9:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

...με ρωτάει μια φίλη μου, που βρίσκεται στο Λονδίνο..."γιατί οι άνθρωποι όταν το σύμπαν δακρύζει, αρχίζουν να τρέχουν σαν να είναι οτι χειρότερο μπορούσε να τους συμβεί, ενώ στην ουσία τα δάκρυα αυτά είναι ευλογία...?

11:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ma einai aplo desertman, apla einai exypnoi kai den kathontai na fane olo ayto to nero pou den einai allo apo to dioxeidio toy anthraka,monoxeideio tou tade kai xilia alla duo alla pou katevazei h molusmenh pleon broxh.Tora an h filh sou to vlepei os eulogia tha ithela na thn dw ti tha leei otan meta apo xronia tha tis peftoun ta mallia, an tha einai diladi akoma ayths ths apopsis.

3:51 AM  
Blogger Kathleen Callon said...

Nice. I've always run to the rain.

7:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Who is this genius?
How can I send him my Ovaries?

10:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Einai molysmenes apo ta polla phdhmata
mhn tis steileis adika!

1:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

δυστυχώς για τη βροχή ήμουν εγώ η αιτία(στο ποστ το παγόβουνο) γι' αυτό και δεν τρέχω μακριά από ό,τι προκαλώ... ;)

4:35 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home